خدمات روان‌دروانی کلینیک آگاه

خدمات روان درمانی کلینیک آگاه

مشاوره روانشناسی برای نوجوانان در کلینیک روانشناسی آگاه شیراز و تهران و آنلاین
مشاوره روانشناسی ازدواج در کلینیک روانشناسی آگاه برای مشاوره قبل از ازدواج
روانشناس برای مشاوره طلاق در کلینیک روانشناسی آگاه

مرکز مشاوره | کلینیک روانشناسی آگاه

مجموعه آگاه به عنوان یکی از خوش‌نام‌ ترین مراکز مشاوره برای ارائه خدمات روانشناسی، امروز خانواده بزرگی از مراجعین و متخصصین را بنیان نهاده است که ارتباطی صمیمانه و در عین حال حرفه‌ای با یکدیگر دارند.

امروزه یکی از بزرگترین گلایه‌های مراجعه کنندگان به روانشناسان عدم تخصص کافی فرد مشاوره دهنده، ادعاهای بزرگ و عجیب و غریب و تلاش نکردن مشاور برای درک ذهنیت و احساساتشان است. در مرکز مشاوره آگاه تک تک اعضای روانشناس شیراز در کلینیک آگاه و روانشناس تهران در کلینیک آگاه، آموزش‌های ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف تخصصی را گذرانده‌اند، آموزش‌های اختصاصی و منحصر به فردی در خصوص برقراری ارتباط همدلانه با مراجعین دیده‌اند و بطور دائمی میزان رضایت شما از عملکرد آنها را سنجیده‌ایم و خواهیم سنجید؛ تا عملکرد بهتری را در کلینیک روانشناسی آگاه داشته باشید. 

همچنین ما در کلینیک مشاوره آگاه به آموزش‌های مفید برای عموم مردم پرداخته‌ایم؛ تا در زمینه‌های مختلف دانش و مهارت روانی خود را افزایش دهید. از همین رو شما در کلینیک روانشناسی آگاه، فقط خدمات معمول یک مرکز مشاوره را ندارید؛ بلکه خدمات ما در قسمت‌های مختلف عمومی و تخصصی به طور ویژه ای ارائه می‌شود. که محدود به ایران نیز نمی‌باشد. حتی برای مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور نیز می‌توانید با کلینیک روانشناسی آگاه در ارتباط باشید.

کارگاه‌های آموزشی کلینیک آگاه

الفبای عشق (رابطه عاطفی و سکس)

بدون امتیاز 0 رای
"دوره ای به زبان ساده اما روانکاوانه و علمی برای ارتقا دانش عاطفی و روانشناختی عموم" مخاطب: عموم شما به ویدیوی این دوره به صورت آفلاین دسترسی خواهید داشت
680,000 تومان
17%تخفیف
دوره اموزش مشق بدون اشک برای دانش اموزان و والدین و همچنین معلمان

مشق بدون اشک (آفلاین)

بدون امتیاز 0 رای

هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش اصولی به والدین، معلمان و مشاوران مدرسه جهت همراهی با دانش اموز در مسیر تحصیل، آموزش ها و تکالیف مدرسه است.اصولی که باعث بهبود رابطه و بهبود عملکرد فرزندمان در خانه و مسیر تحصیلش می شود.

مخاطب: والدین، معلم ها و مشاورین مدرسه مدرس: آقای محمد رنجبر، کارشناس ارشد مشاوره (مشاور تحصیلی-شغلی کلینیک آگاه)
300,000 250,000 تومان
مشاوره جنسی و زناشویی برای حل مشکلات در روابط جنسی کلینیک روانشناسی آگاه