بیوگرافی و معرفی رواندرمانگر، رفیعه سادات شهیدی

رفیعه السادات شهیدی هستم، متولد شهریور ماه سال ۶۵ و روان درمانگر کلینیک آگاه. دیپلم خود را در رشته ریاضی و فیزیک گرفتم و مقطع کارشناسی را در رشته راهنمایی و مشاوره ادامه دادم و ارشد را در همان رشته و دانشگاه خودم با اولویت معدل پذیرش شدم.

بلافاصله بعد از ورود به مقطع ارشد روانسنجی را در کلینیک یکی از اساتیدم شروع کرده و تقریبا همزمان با فارغ التحصیلی از سال ۹۰ رواندرمانی را در کلینیک شروع کردم.

همچنین به عنوان درمانگر و سخنران با مدرسه، مرکز سلامت دانشگاه، ادارات و مراکز دولتی همکاری داشته، سرپرست مرکز مشاوره همراز بودم  و مدرس مهارتهای زندگی در دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم.

بعلاوه عضو سازمان نظام روان‌شناسی و عضو انجمن روانشناسی ایران و همین‌طور عضو انجمن  IREFT  و عضو انجمن ICEEFT  کانادا و درمانگر رسمی و تحت آموزش این دو انجمن هستم و همچنین به عنوان تسهیلگر در دوره‌های آموزشی مقدماتی و پیشرفته زوج درمانی و سایر دوره‌های آموزشی زیر نظر این انجمن‌ها حضور دارم.

در کنار تحصیل و بعد از فارغ التحصیلی دوره‌های تکمیلی و تخصصی کار درمان را در کنار بزرگوارانی مانند دکتر حسن حمید‌پور سرکار خانم دکتر لادن فتی و دکتر فرشته موتابی و… در حوزه یادگیری رویکرد شناختی رفتاری، طرحواره ‌درمانی، اکت و مایندفولنس و خانم ژیلا بهناد، دکتر کریاکی پلکرانی، دکتر سیندی گودنس‌ذن و دکتر ژولیا آلترا و دکتر لوری بروباکرو علی باربوسا در حوزه یادگیری رویکرد هیجان‌مدار گذراندم.

و در کنار دانش نظری معتقدم یک  رواندرمانگر ضروری است که با رویکرد اصلی خود درمان گرفته و در ارتباط با یک رواندرمانگر باشد تا از این طریق هم به ارتقا سلامت روان خود که بسیار مهم است پرداخته و هم قبل از نشستن بر صندلی درمانگر جایگاه مراجع را تجربه کرده باشد. از این رو در طول این سالها بر حسب نیاز شخصی از خدمات رواندرمانی بهره برده‌ام.

رویکرد اصلی من در حوزه‌ی درمان، درمان هیجان‌مدار مدل دکتر جاسون است و حوزه‌های فعالیت من روابط و خانواده یعنی مشاوره‌ قبل از ازدواج، زوج درمانی، مشاوره خانواده، روابط و شکست‌های عاطفی و همین طور مهمتر از همه، چگونگی ارتباط با خود برای بزرگسالان بوده و تحت نظارت بالینی سوپروایزر رسمی ایسفت به کار درمان در کلینیک‌های خصوصی مشغول هستم و در حوزه آموزش مهارت‌های زندگی برای بزرگسالان از رویکرد شناختی رفتاری استفاده می‌کنم.

در کنار روان‌شناسی، شعر، ورزش و طبیعت از سرگرمی‌های لذتبخش من هستند.

من معتقدم خوشبختی یعنی رضایت قلبی و این با اعمال و رفتار خودمان شکل می‌گیرد و برای تغییر آن‌ها نیازمند راهنمایی حرفه ای از متخصص هستیم، من به عنوان رواندرمانگر در تلاش هستم تا در این مسیر همراه حرفه ای برای مراجعینم باشم و در این راستا بازخوردهای شما عزیزان برای رشد و پیشرفت من کمک کننده خواهد بود.

فرم درخواست وقت مشاوره با رفیعه سادات شهیدی

برای دریافت نوبت مشاوره آنلاین و حضوری، با رفیعه سادات شهیدی در کلینیک روانشناسی آگاه، فرم زیر را پر کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید