دکتر مهدی سرافراز

دکتر مهدی سرافراز

دکترای روانشناسی سلامت و عضو هیات علمی بخش روانشناسی بالینی دانشگاه شیراز است. وی کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی تهران و دانشگاه شیراز سپری و سپس دکتری خود را در رشته روانشناسی سلامت دانشگاه تهران گذرانده است.

وی در دوره لیسانس با رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت آشنا شد و همزمان با شروع دوره دکتری به صورت جدی آموزش و سوپرویژن در این شیوه از رواندرمانی را تحت نظارت دکتر قربانی و سپس جان فردریکسون ادامه داد؛ و از اوایل سال ۱۳۹۲ نیز به برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد در این حوزه در شهر‌های مختلف پرداخت و تا کنون روانشناسان بسیارى در این دوره ها اصول رواندرمانگری را آموخته اند.

همچنین دکتر مهدى سرافراز، دارای مدرک بین المللی رواندرمانی پویشی فشرده و کوتاه مدت از مرکز بین المللی درمان های پویشی تجربه ای است.
وى مقالات متعدد پژوهشی و چندین کتاب در حوزه های مربوط به چاپ رسانده و مطالعات در زمینه درمان هاى پویشی، اختلالات شخصیت، خودنظم بخشی از جمله علائق پژوهشی او می‌باشد.

فرم درخواست وقت مشاوره با دکتر سرافراز

برای دریافت نوبت مشاوره آنلاین و حضوری، با دکتر سرافراز در کلینیک روانشناسی آگاه، فرم زیر را پر کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

دسترسی سریع به لیست روانشناسان و خدمات مرتبط
کارگاه‌های آموزشی دکتر مهدی سرافراز

دوره جامع تشخیص داینامیک

بدون امتیاز 0 رای
یک دوره جامع 34 ساعته می باشد که در آن سنخ شناسی و سازمان های شخصیت آموزش داده می شود. (این دوره آفلاین می باشد)  
7,900,000 تومان

دوره ISTDP | مقدماتی تا پیشرفته

تربیت درمانگر پویشی فشرده و کوتاه مدت istdp  پایه (آفلاین) رول پلی (شیراز و تهران) با تدریس: دکتر مهدی سرافراز   
3,000,000 - 12,800,000 تومان